انواع مختلف باتری های صنعتی و نحوه استفاده از آنها

باتری ها انرژی قابل اعتماد و بی سیم برای انواع تجهیزات، دستگاه ها و ماشین آلات در تأسیسات صنعتی فراهم می کنند و انواع مختلفی از باتری برای کاربردهای صنعتی در دسترس است. با وجود انواع ، اندازه ها و طرح های مختلف باتری، شناسایی باتری هایی که نیاز شما را برآورده می کنند می تواند چالش برانگیز باشد. شناخت بیشتر در مورد انواع متداول ترین باتری های صنعتی در این مقاله می تواند به شما کمک کند باتری های مناسب تجهیزات خود را پیدا کنید.

 

انواع متداول باتری های صنعتی

باتری های صنعتی برای عملکرد، قابلیت اطمینان و طول عمر بالا طراحی شده اند. انواع مختلف باتری مزایا و ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهد که باید در هنگام انتخاب باتری مورد توجه قرار بگیرید. در زیر سه نوع اساسی باتری صنعتی را معرفی خواهیم کرد.

باتری های لیتیوم یون:

باتری های لیتیوم یون برای کاربردهای مختلف در سراسر برنامه ها بسیار محبوب هستند. این باتری ها در هواپیماها، دستگاه های الکترونیکی، ماهواره ها و موارد دیگر استفاده می شوند. باتری های لیتیوم نیز یکی از گزینه های محبوب برای تأمین انرژی لیفتراک های صنعتی است. این باتری ها نه تنها سبک هستند، بلکه برای افزایش عملکرد لیفتراک سریع هم شارژ می شوند. گرچه این باتری ها به طور قابل توجهی گران تر از سایر گزینه های باتری لیفتراک هستند، اما دوام آنها نیز بیشتر است و همین امر می تواند در طولانی مدت سرمایه گذاری بهتری داشته باشد.

باتری های اسید سرب:

باتری های اسید سرب باتری های بزرگی هستند که برای انواع مختلفی از تجهیزات از جمله لیفتراک های صنعتی استفاده می شوند. شارژ این باتری ها نسبت به سایر گزینه های باتری بیشتر طول می کشد و همچنین بزرگتر و سنگین تر هستند. با این حال، آنها یک گزینه باتری بسیار مقرون به صرفه نیز هستند، که باعث محبوبیت شان برای بسیاری از صاحبان مشاغلی است که می خواهند هزینه های کارکرد تجهیزات را کاهش دهند.

باتری های نیکل-کادمیوم:

باتری های نیکل-کادمیوم معمولاً در تجهیزات ورزشی و هواپیماها استفاده می شوند. این باتری ها به دلیل قابل اعتماد بودن و سنگین بودن از محبوبیت بالایی برخوردارند، اما نگهداری از آنها نیز دشوارتر از انواع دیگر باتری هاست. این باتری ها بسیار گرانتر از گزینه های اسید سرب نیز هستند.

شرکت توسعه فناوری ادیب طیف گسترده ای از باتری های صنعتی را ارائه می دهد. همچنین ما یک سرویس منحصر به فرد برای احیاء الکتروشیمایی باتری های قدیمی داریم تا آنها را با ۱ سال ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش دوباره احیا کنید.