راندمان برق، حفاظت از خاموشی و سایر مزایای برتر یک یو پی اس قابل اعتماد ارائه می کند

آب و هوا و بلایای مرتبط با آب و هوا در طول سالیان متمادی صدمات زیادی به کسب و کارها وارد کرده است، به ویژه آنهایی که در ایالات متحده – مناطق جنوبی، مرکزی و جنوب شرقی هستند. به گفته مرکز ملی اطلاعات محیطی، این مناطق “بالاترین فراوانی و بالاترین هزینه را از حوادث فاجعه میلیارد دلاری تجربه کرده اند.” به عنوان مثال، بین سال های ۱۹۸۰ تا ۲۰۲۲، ایالات متحده متحمل ۳۷ رویداد سیل، ۹ رویداد یخ زدگی، ۱۶۲ رویداد طوفان شدید، ۵۹ رویداد طوفان استوایی، ۲۱ رویداد آتش سوزی و ۲۰ رویداد طوفان زمستانی شده است.

فراوانی چنین رویدادهایی کسب و کارها را به شدت در برابر اختلالات عملیاتی، از دست دادن برق برای دوره های طولانی و آسیب های زیرساختی آسیب پذیر می کند. گروه تحقیقاتی غیرانتفاعی Climate Central تخمین زده است که رویدادهای مرتبط با آب و هوا عامل ۸۳ درصد از قطع برق بین سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۱ بوده اند و این قطعی ها در دهه گذشته بیش از ۶۴ درصد افزایش یافته است، به ویژه در تگزاس، میشیگان و کالیفرنیا. در حالی که طوفان زمستانی در اوایل سال ۲۰۲۱ منبع برق میلیون‌ها خانه را قطع کرد، موج گرمای بعدی، عملیات شش نیروگاه گاز طبیعی در تگزاس را از بین برد.

 

قطع برق مکرر می تواند اهداف تحول دیجیتالی شما را با مشکل مواجه کند

در دوره پس از همه‌گیری، سازمان‌ها سرمایه‌گذاری هنگفتی برای تبدیل دیجیتالی همه عملکردهای تجاری، اعم از تولید، زنجیره تامین، محصولات یا عملیات انجام داده‌اند. تا پایان سال ۲۰۲۲، شرکت بین‌المللی داده (IDC) پیش‌بینی می‌کند که آنها ۱.۸ تریلیون دلار برای دستیابی به اهداف DX هزینه خواهند کرد که بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها برای پشتیبانی و زیرساخت‌های پشتیبان، تولید هوشمند و بهینه‌سازی زنجیره تامین دیجیتال خواهد بود. سرمایه‌گذاری‌ها برای دارایی‌های متصل، مدیریت سازمانی و منابع، مدیریت تسهیلات، و عملیاتی کردن داده‌ها و اطلاعات نیز تا سال ۲۰۲۵ به شدت افزایش خواهد یافت.

عوامل خارجی مانند تورم و اختلالات ناشی از تحریم ها در جریان کالاها و خدمات می تواند به جریان ثابت سرمایه گذاری های مورد نیاز سازمان ها برای دستیابی به اهداف بلندمدت آسیب برساند. به طور مشابه، قطع برق مکرر و اختلالات مربوط به آب و هوا می تواند مانع از خودکارسازی عملیات دستی، استقرار بهینه راه حل های IoT و IIoT و حفظ برنامه ها و وب سایت های مشتریان شود.

این چه هزینه ای برای کسب و کار دارد؟ به گفته ایتون، سازمان‌های آمریکای شمالی سالانه ۷۰۰ میلیارد دلار به دلیل خرابی از دست می‌دهند و قطعی‌های شدید ناشی از آب و هوا سالانه بین ۱۸ تا ۳۳ میلیارد دلار به اقتصاد زیان می‌رساند. میانگین هزینه هر دقیقه قطع شدن مرکز داده نیز به ۸۸۵۱ دلار افزایش یافته است که افزایش ۳۸ درصدی را از سال ۲۰۱۰ نشان می دهد.

روشن نگه داشتن چراغ ها: چرا یک UPS قابل اعتماد برای مشاغل مهم است

همانطور که از نام آن پیداست، یک واحد منبع تغذیه اضطراری (UPS) راه حل مناسبی برای مشاغل در سراسر جهان است تا چراغ ها و سیستم های خود را همیشه روشن نگه دارند، نوسانات برق را کنترل کنند و از قطع ناگهانی برق به دلیل قطعی های پیش بینی نشده جلوگیری کنند. اطمینان از یک منبع تغذیه شبانه روزی باعث صرفه جویی در هزینه های مرتبط با خرابی مکرر می شود، از دستگاه های الکترونیکی در برابر نوسانات و خاموشی محافظت می کند و کارمندان را بهره ور نگه می دارد.

در محیط دیجیتال امروزی، هر کسب و کاری، کوچک یا بزرگ، برای کارکردن به یک منبع تغذیه بدون وقفه متکی است. با این حال، انتخاب یو پی اس به عوامل مختلفی مانند اندازه کسب و کار، تعداد دستگاه های موجود، بودجه و الزامات خاص صنعت بستگی دارد. همچنین ملاحظات خاصی وجود دارد که ممکن است در ابتدا به ذهن تصمیم گیرندگان نرسد اما از منظر هزینه بلندمدت ضروری است.

 

ملاحظات اصلی برای انتخاب سیستم یو پی اس مناسب برای کسب و کار شما

در اینجا نگاهی به ملاحظات اصلی تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات برای انتخاب راه حل مناسب UPS برای کسب و کارشان آورده شده است:

انتخاب یک یو پی اس مناسب: انتخاب واحد یو پی اس مناسب برای کسب و کار شما می تواند در طولانی مدت به صرفه جویی در هزینه های جاری کمک کند. به عنوان مثال یک یو پی اس آنلاین که دارای فناوری ABM است که عمر باتری را تا ۵۰ درصد افزایش می دهد. دارای یک توپولوژی تبدیل دوگانه است که تهویه انرژی ثابت را امکان پذیر می کند، و می توان آن را با بسته های باتری اضافی برای زمان اجرا طولانی مجهز کرد.

 

انتخاب کارت شبکه مناسب: کارت های شبکه امکان نظارت و کنترل ایمن UPS ها را با اتصال مستقیم آنها به شبکه فراهم می کنند. این اتصال مجرای داده ها و اطلاعات دستگاه شما است که هشدارهای وضعیت و قابلیت های راه دور را ارائه می دهد.

یک کارت اتصال شبکه مدرن، مانند کارت شبکه ایتون گیگابیتی (Network-M2)، مدیران فناوری اطلاعات را در جریان رویدادهای بالقوه مخرب برق مرتبط با شبکه های آنها قرار می دهد. Network-M2 دارای رمزگذاری قوی، یک خط مشی رمز عبور قابل تنظیم و سازگاری با زیرساخت کلید عمومی X.509 است.

 

اطمینان از هماهنگی ژنراتور UPS: یک واحد UPS در برابر نوسانات برق، قطعی برق، خاموشی و نوسانات محافظت می کند، اما نمی تواند به طور نامحدود برق را تامین کند. یک راه حل ایده آل برای کسب و کارها، ترکیب واحدهای UPS خود با یک ژنراتور پشتیبان است که می تواند برق کافی برای کارکرد سیستم ها در هنگام قطع برق را تامین کند. کارشناسان فنی می توانند به IT کمک کنند تا ژنراتور مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنند، فرکانس ژنراتور را ارزیابی کنند، آن را با توپولوژی UPS هماهنگ کنند، گاورنر مناسب را انتخاب کنند و منبع سوخت مناسب را در نظر بگیرند.

 

تعمیر و نگهداری : UPS  با توجه به اهمیت یک واحد UPS برای یک کسب و کار، اطمینان از قابلیت اطمینان آن باید مهمترین اولویت برای تیم های فناوری اطلاعات باشد. متخصصان می توانند به IT کمک کنند تا یک بای پس تعمیر و نگهداری را برای افزایش قابلیت اطمینان سیستم برق پشتیبان شما به کار گیرد. بای پس تعمیر و نگهداری (MBP) کاربران را قادر می سازد تا واحدهای UPS را بدون خاموش کردن تجهیزات جایگزین کنند. سوئیچ‌های انتقال خودکار (ATS) همچنین برای سیستم‌هایی که تنها یک منبع تغذیه دارند، توان افزونگی را فراهم می‌کنند.

 

انتخاب ارائه‌دهنده مناسب: علاوه بر ارائه بهترین واحدهای UPS و کارت‌های اتصال شبکه، به‌عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات پیشرو، ارائه دهنده ی مناسبی مانند توسعه فناوری ادیب همچنین تخصص و دانش زیادی در صنعت به ارمغان می‌آورد تا به سازمان‌ها کمک کند تا پیکربندی UPS مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنند.

 

نرم افزارهای مدیریت زیرساخت توزیع شده، ابزارهای مورد نیاز برای نظارت و مدیریت دستگاه های برق در محیط های فیزیکی یا مجازی را نیز فراهم می کند. این به مدیران فناوری اطلاعات کمک می کند تا از راه دور UPS، PDU، سرورها و سایر دستگاه های ذخیره سازی شبکه را نظارت، مدیریت و کنترل کنند. همچنین به شرکت ها و SMB ها کمک می کند تا عملکرد دارایی های کلیدی را با خاموش کردن آنها در هنگام خاموش شدن در چندین سیستم عامل حفظ کنند.